2020. április 10., péntek

Book Tag #3 - PókTag


Megint csak köszönöm a kihívást @kikki! :D
Az eredeti BookTaget @Fabian készítette, az ő válaszai ITT olvashatók.

1. Torzpókfélék: Nevezz meg egy olyan könyve(ek)et, ami(k)ben szerepel egy nem túl megnyerő külsejű, de abszolút szerethető karakter!

➤ Asher jutott eszembe az Anita Blake, vámpírvadász sorozatból. A külseje félig torz, a másik fele igaz gyönyörű, de számomra tényleg az egyik legkedveltebb karakter a sorozatból. <3








2. Csapóajtós pókfélék: Hagytál-e már félbe könyvet? Ha igen, melyiket és miért?

➤ Sajnos többet is. :/ Régebben még úgy voltam vele, hogy amibe bele kezdek be is kell fejeznem, de ma már nem kínzom magam fölöslegesen. Amiket félbehagytam azokat mind borzalmasnak találtam vagy csak szimplán untam. :/

Íme a félbehagyott könyveim listája:
2019: Claire Douglas: Lány a mólón
          David Herbert Lawrence: Szivárvány
2018: Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
          Laurelin Paige: Hudson
          Koltay Annamária: Bölcs mondások
2017: Miranda Kenneally: Becsavart szerelem 
          Kathy Reichs: Csont és vér (nagyon nem erre számítottam...)
          Abbi Glines: A végzetem (kényszerből kellett anno és nagyon ne jött be, de adni szeretnék neki még egy esélyt)

3 Madárpókfélék: Nevezz meg egy könyvet, amit utazás közben olvastál!

➤ Sok ilyen könyv van, mivel sokat buszozok a suli miatt, de amit legutóbb olvastam az Michael Crichton: Szörnyek ​szigete volt. ITT olvashatjátok róla az értékelésemet. :)

4. Lámpaernyős pókfélék: Nevezz meg egy olyan könyvet, amit éjszakába nyúlóan olvastál!

Jó sok ilyen könyv van, de a legutóbbi az Sarah J. Maas: Árnyak királynője volt. <33

5. Fojtópókfélék: Melyik műfajt/zsánert/témát nem szereted és miért?

➤ Nem igazán szeretem a  pszicho-thrillerek és a horror könyveket, de itt is vannak kivételek. De álltalában a szenvedős vonal nem jön be. Ettől függetlenül bakancslistámon van, hogy elolvassak egy könyvet Stephen Kingől. ;) Ami valószínüleg Az című könyve lesz, mivel abból a filmet is láttam. :)

6. Csodáspókfélék: Mi az ideális környezet számodra az olvasásra, ahol akár egy egész napot is bírnál olvasni?

➤ Ha igazán bárhol olvashatnék akkor itt *-*














7. Ugrópókfélék: Volt valaha olyan könyv/sorozat, ami annyia magával ragadott, hogy fanartot/fanfictiont/stb. készítettél hozzá? Ha igen, mit csináltál és melyik alkotáshoz?

➤ Az az igazság, hogy eddig valahogy eszembe sem jutott, hogy készíthetnék :DD Na maj most, hogy itthon vagyok majd lehet, hogya "alkotok" valamit :D

8. Zugpókfélék: Szoktál olvasás közben nassolni? Ha igen, mit?

➤ Ritkán. Ha igen, akkor ropit, sós perecet vagy valami ilyen sósságot. :D

9. Hamvaspókfélék: Melyik könyve(ke)t jelölnéd ki szívesen kötelező olvasmánynak, vagy írnád fel az iskolai ajánlott olvasmányok listájára és miért?

➤ Az összes Harry Potter <33 Tanulságos, szórakoztató, vicces és izgalmas.

10. Farkaspókfélék: Volt valaha olyan könyv, amit sokáig "vadásztál", vagy nehezen jutottál hozzá?

➤  Több ilyen is van, de az egyik nagyon vágyott könyv az Robert Kirkman: Holtidő című könyve volt. Végül sikerült beszereznem a sorozat első részét, de többet azóta sem. Majd hamarosan :D

11. Karolópókfélék: Melyik, számodra még ismeretlen szerző(k)től szeretnél még mindenképpen olvasni?

Szerintem elég sok író van akitől szeretnél olvasni, de van pár akiktől már nagyon. :D Van köztükpár magyar is például Jókai Mórés Mikszáth Kálmán és Böszörményi Gyula és pár külföldi is mint George R. R. Martin és C. S. Lewis.


12. Csőhálós pókfélék: Hogy viszonyulsz a plecsnikhez/kihívásokhoz?

➤ Sok kihívásom van és sokon is veszek részt. Szeretem ezeket, mert miattuk több féle könyvet olvasok és több műfajjal megismerkedem. Próbáltam már minden olyan kihívást teljesíteni amire jelentkezek, de erről nagyon gyorsan letettem, mert abba belebolondul az ember. Inkább tervezek aztán majd úszok az árral. A kihívások képe nem nagyon érdekel, mert az számomra csak részletkérdés. :))

Ez lettek volna az én válaszaim. :) Megint csak nem szeretnék senkit kihívni, csinálja meg mindenki bátran. Ha gondolod jelöljetek meg, szívesen elolvasnám a ti válaszaitokat is. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése