2020. április 1., szerda

Boog Tag #1

Köszönöm a kihívást @kikki :D Az eredetit a Tündérvirág blogon találjátok ITT.

1. Kedvenc műfajod. És miért ez?
Romantikus fantasy. A sima romantikusakat is szeretem, de ez így együtt számomra a tökéletes kombó. 
2. Egy könyv, ami véleményed szerint csodálatos idézetek kimeríthetetlen tárháza?
Nehéz kérdés. Az én értelmemben az a csodálatos idézet, ami mosolyt csalt az arcomra, és ez Laurell K. Hamilton: Bűnös vágyak című könyv. :D Imádom. Íme pár kedvenc belőle:

"Nem szívesen hagyom az ügyfeleket egyedül várni a temetőben. Még felizgatják magukat."
*
"– Jól van, csak légy óvatos – mondta aztán.

– Akár egy szűzlány a nász éjszakáján. "

*
"Nem szeretem feloldani a gátlásaimat. Ha egyszer el akarom veszíteni az önkontrollom, ellenőrizni akarom, hogy mennyire is veszítem el."


3. Magyar vagy külföldi írók? Melyiket olvasod szívesebben és miért?
Külföldi írók. Régebben akárhányszor próbálkoztam magyar írokkal, sosem nyerték el a tetszésemet, bár ezen az utóbbi időben ez változott. Valószínűleg most már megtaláltam a számomra tetsző magyar írókat is.
4. Használsz bármilyen könyvjelzőt vagy sarokhajtogató vagy?
Igen. Elég sok könyvjelzőm van, de mindig egy aktuális kedvencet használok. Ez nem jelenti azt, hogy néha nem a legkölöbfélébb dolgok kerülnek a könyvekbe jelzésként. :D (zsepi, zokni, párna, kutya...igen jól olvastad :D) Sarkot sosem hajtom be, mert nekem is fájna, ha valaki fogná és elkezdené hajtogatni pl. az ujjaimat. ;)
5. Ha véletlenül a kedvenc sorozatodban találnád magad, és ismernéd a végkifejletet, mit tennél? Hagynád, hogy ugyanúgy történjenek a dolgok vagy megváltoztatnád?
Nehéz kérdés.  Valószínűleg nem változtatnék meg semmit, max mikor nem tetszik amit valamelyik szereplő csinál megpofoznám. :D
6. Az utolsó könyv, amit vettél?
Az Alexandra raktárvásrán vettem 15 könyvet, de ha a legutolsó kell akkor az amit ezek közül utoljára tettem fel a polcomra az Sarah J. Maas: Éjkorona. <3
7. Melyik könyv érintett meg eddig a legjobban?
Bryn Greenwood: Minden ​csúf és csodálatos dolog, aki egy kicsit is ismeri a könyvet annak nem kell részleteznem. 
8. Könyv, amiben a legjobban csalódtál?
Alexandra Bracken: Sötét ​elmék című könyvét azt hittem, hogy nagyon fogom szeretni, ehhez képest hatalmas csalódás volt. :(
9. Melyiket szereted jobban: megvenni a könyveket vagy kölcsönkérni?
Nem szoktam kölcsönkérni. Vagy könyvtár, vagy pdf-ben olvasok és ha tudom érzem, hogy imádni fogom akkor megveszem. Ez nem jelenti azt, hogy nem csúszik be néha gyakran a kosaramba egy-egy váratlan könyv. :D
10. Véleményed szerint melyik a legjobb kötelező olvasmány?
Nekem két kedvencem van eddig, az egyik Daniel Defoe: Robinson Crusoe  a másik pedig Friedrich SchillerÁrmány ​és szerelem
Az én kihívottjaim: @zizu @Jeyne_Poole  @KrisztiForever @Pecsikorn @OlvasóEccarvú, de persze báki szívesen megcsinálhatja forrásmegjelöléssel. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése