2020. április 8., szerda

Book Tag #2 - Maradj otthon


Köszönöm a kihívást @kikki! :D
Az eredeti BookTaget itt olvashatjátok el: ITT

Lakás - Hol, hogyan szeretsz olvasni?

Bárhol szívesen olvasok a lákásban, de pár hete beköltöztettem a nappaliból a kanapét, így azon szoktam mostanában leginkább olvasni. :) Viszont van egy álom olvasó sarkom, amit valószínűleg akkor fogok megvalósítani, amikor saját házam lesz, ahol olyan biztos, hogy lesz külön olvasószoba, mint, hogy lesz konyha. :D


Nem tudom, hogy az ott egy valódi ablak-e, de simán el tudnám képzelni, hogy egy hatalmas kép van a falon és úgy van megcsinálva a kerete, mintha egy ablak lenne. :DD



















Konzerv - Egy könyv, amit mindenképpen be kell szerezned otthonra:

Ez számomra kicsit nehéz kérdés, mert minden könyv ami a kívánságlistámon van (amin jelenleg 288
könyv van :D) szeretnék a polcomon látni. Viszont van egy könyv, amit idén biztos, hogy be fogok szerezni, mégpedig a Luxen sorozat 2,5. részét, mivel már csak ez hiányzik a sorozatból.






















Gumikesztyű - Egy könyv, amihez más nem érhet, mert senkinek nem adod kölcsön

Kevés embernek szoktam könyvet kölcsön adni, de akinek igen azokban megbízom. :) Szerintem egy konkrét ilyen könyvem sincs, amit egy megbízható barátnak/ismerősnek ne adnék kölcsön. :)

Szájmaszk - Egy borító amelyen nem látszik az arc alsó része

Az összes könyvem végig nézése után végül ezt az egy könyvet találtam, ha ezt elfogadhatjuk :D





















WC papír - Egy könyv, amire kár volt papírt pazarolni.

Számomra ezek voltak a top ilyen könyvek. Lehet, hogy másnak tetszettek, de engem nagyon nem nyertek meg.


Koronavírus - Kedvenc koronás borítód

Ez volt a legnehezebb kérdés, mert alig találtam olyan könyvet az olvasmányaim (ott kerestem először), ahol van korona a borítón. Egyetlen egy könyvet találtam :DD


Karantén - 3 könyv, amit el szeretnél olvasni mostanában

Havonta csinálok olvasós listát, így most onnan választok ki hármat, amit mindenféleképen szeretnék elolvasni a hónapban. 



TV/Netflix - 5 könyv, aminek imádtad a filmadaptációját

A Jurassic park a kedvenc filmjeim közé tartozik, de a többit is nagyon nagyon szeretem. <3



Internet böngészés - 3 könyv, aminek nagyon vártad/várod a megjelenését:

Nem igazán szoktam friss megjelenéseket olvasni, mert úgy vagyok vele, hogy bőven vannak már olyan kiadott könyvek, amiket szeretnék elolvasni és majd szép sorjában elolvasom amiket szeretnek. :)

Kézmosás - 1 könyv, amit már azelőtt is olvastál, hogy menő lett

E. L. James: A szürke ötven árnyalata című könyv volt ez számomra. Még a film megjelenése előtt olvasta.



















Most nem szeretnék senkit kihívni, csinálja meg midenki bátran. Ha gondolod jelöljetek meg, szívesen elolvasnám a ti válaszaitokat is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése