2020. április 1., szerda

Márciusi Bookhaul

Köszöntök minden erre tévedőt, ha már erre jársz hagy meséljem el a márciusi könyvbeszerző utamat, ahol jobbnál jobb könyvekkel tudtam bővíteni a magánkönyvtáramat. 




A hónap elején véletlenül betévedtem a könyvtárba, ahol a leselejtezett könyvek között találtam ezt a könyvet. Már egy ideje olvasni szeretnék az írónőtől, így ezt égi jelnek vettem és nem hagyhattam ott. :D




















Ezekután cseréltem két mollyal is, de mindkettőjüktől ugyattól az írótól szereztem be könyveket. Bakancslistámon van, hogy összegyűjtsem az összes Geronimo Stilton könyvet. :D












Ezután az utam az Alexandra raktárvásárához vezetett, ahol ugyancsak fantasztikus könyveket tudtam beszerezni, mégpedig igen jutányos áron. 

Beszereztem pár könyvet, mely hirtelen döntés alpján került a kosaramba. On Sai írónőtől már olvastam, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy ez a könyve is nagyon jó lesz. A másik kettő teljesen ismeretlen terep, de majd meglátjuk, hogy hogy tetszik.








Több sorozatom is teljes vagy majdnem teljes lett. Sajnos nem tudták már elküldeni a Vérmacskák sorozat 2. és 3. részét, de azon kívül mind meg lett. Calderon sorozatból beszereztem az első részt, valamint a Szeretni bolondulásig sorozatból is beszereztem még a további két hiányzó részt. Sajnos itt a Titkolni bolondulásig sérült volt, de szerencsére ki tudtam egyengetni a lapokat. 













Volt további öt könyv, amivel már régóta szemeztem és most végül megvettem. :D A Mesterkulcs című könyvre voltam a legkíváncsibb és mikor azt írták, hogy utolsó darab, azt hittem, hogy nem fog megérkezni, így nagy meglepetés volt számomra, hogy végül megérkezett.









És végül a legjobban várt könyv is megérkezett, mely ráadásul keménytáblás. *-* Nagyon megszerettem ezt a sorozat, így mikor megláttam az akciós könyvek között tudtam, hogy nem fogom tudni otthagyni. :D












Ezeket a kincseket szedtem össze ebben a hónapban. Remélem, hogy sokan ki tudtátok használni az Alexandra akcióját és más akciókat is és fel tudtatok tankolni fantasztikusabbnál izgalmasabb könyvekkel. :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése