2020. június 29., hétfő

Ezeket fogom olvasni #1

Sziasztok! 
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én mindig eltervezem egy hónappal előtte, hogy mit fogok olvasni. Persze ebből szinte semmit nem tudok teljesíteni és ezért mindig csalódott leszek. Terveznem viszont kell és nem csak azért, mert szeretek tervezgetni, hanem, mert különben sosem olvasnék semmi újat, hanem mindig csak újra olvasnék kedvenceket és sosem fejeznék be sorozatokat. A megoldás számomra, hogy havi tervezés helyett heti terveket csinálok. Minden hétfőn hozok egy új bejegyzést az előző heti sikerekről vagy éppen a csalódásokról  és egy új heti tervet. :)
Erre a hétre a következő könyvek elolvasását tervezem.

Az első amit minden féle képpen el szeretnék olvasni Tara Sivec: Nyűgök és nyalánkságok című könyve.  Az elmúlt hetekben újra olvastam az első két részt, így a hét folyamán be is szeretném fejezni a sorozatot. Nagyon szerettem az első két részt. Talán azért húzom az időt már két éve, mert nem akarom, hogy véget érjen? ☺️












Ezenkívül egy másik sorozat van, aminek el szeretném olvasni a sororonkövetkező három részét. Nalini Singh írásait nagyon szeretem és be kell vallanom, hogy nagyon sajnálom, amiért az Egy világ - két faj - állandó küzdelem sorozat további részeit nem fordították és a jelek szerint nem is fogják tovább fordítani egy darabig biztosan. Mikor ilyen helyzet áll fenn, nagyon örülök, hogy vannak a neten elvétve rajongói fordítások. Lehet, hogy nem hibátlanok, de ezek is többek a semminél. A következő könyvek azon három rész, aminek megtaláltam még a rajongói fordítást. Ezek a Heart of Obsidian, Shield of Winter és egy novella Secrets at Midnight. Biztos vagyok benne, hogy még sok izgalmat tartogatnak ezek a könyvek, hisz az eddigi részek is nagyon izgalmasak voltak. ☺


Ezeken kívül be szeretnék még iktatni pár Tea Stilton könyvet. Mióta elkezdtem olvasni, azóta olvasok Geronimo Stilton könyveket és elvétve egy-egy történetet Teától is, viszont az utóbbi időben rákattantam a Tea Stilton könyvekre. Tea Angyalai nagy kedvenceim lettek. ❤ Úgyhogy a héten elszeretném olvasni még Tea Angyalainak titkos naplóját, Tea Angyalainak világát, a Barátság tánclépésekbent és A szentjánosbogarak klubjának győzelmét.



Ezt a 8 könyvet szeretném elolvasni a héten. Remélem sikerülni fog. :)
Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet, remélem még látlak erre. ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése