2020. május 31., vasárnap

Book Tag #5 - Görög istenek


Hoztam egy újabb BookTag-et, amire megintcsak @kikki hívott ki, amit innen is köszönök. :) Szeretem a görög isteneket, így nagyon élveztem ennek a tagnek a kitöltését. :D


1. Zeusz, egy karakter, aki tud repülni:


Bevallom azt hittem ez lesz a legkönnyebb kérdés, de alig találtam olyan könyvet, amiben valaki repül. :D És rá kellett jönnöm hosszú keresgélés után, hogy az egyik kedvenc sorozatom egyik kedvenc szereplője az, aki tud repülni. Ő Asher egy gyönyörű vámpír.


2. Poszeidón, egy könyv, amiben sellők/szirének szerepelnek:


A legutóbbi olyan könyv amit olvastam és volt benne sellő  az Nora Roberts: Sóhajok vizén volt. Igazából a trilógia első részében is szerepelt Annika a sellőlány, de ez a könyv volt az ami róla szólt. 





3. Hádész, egy könyv, ami halállal kezdődik:


A legutóbbi olvasmányaim közül Sidney Lawrence: A kalóz asszonya című könyvben haltak meg sokan az elején, mert megtámadták a kereskedő hajót a kalózok és lecsaptak egy pár embert. :D





4. Héra, egy tehén könyv, azaz a polcod legvastagabb könyve:


Az utóbbi időben több tagben is felbukkant ez a kérdés és mindig csak Jacqueline Carey: Kushiel dárdája című könyvet tudom mondani, amit még nem olvastam, de most már annyiszor felbukkant, hogy hamarosan muszáj lesz időt fordítanom rá. :D (Oldalszám: 966)





5. Démétér, egy könyv, amiben van földművelő karakter:



Itt egy kicsit csalok, mert nem találtam olyat amiben földművelő szerepel, így Rick Riordan: Az utolsó olimposzi című könyvét választottam, amiben szerepel Démétér. ☺️☺️




6. Árész, egy könyv, amiben nagy szerepet kap egy háború:



Nalini Singh: Vonzódás című könyvet választottam ehhez a ponthoz, bár ebben a könyvben még nincs háború, de itt kezdődik el "minden". Ha úgy tetszik itt gyújtották meg a kanócot. Szokták ezt így mondani vagy csak én? :D 




7. Apollón, egy könyv a polcodon, aminek arannyal van írva a címe:


On Sai: Calderon avagy hullajelölt kerestetik egy izgalmas és kalandos könyv, tele jobbnál jobb beszólásokkal és egy nagyon menő címmel, ami nem mellesleg arannyal van írva :D





8. Artemisz, egy könyv, aminek Hold van a borítóján:


Egy varázslatos mese könyvet választottam ehhez a ponthoz, amit nagyon tetszett és igazából a GS könyvek világát nagyon szeretem. Mindenkinek bátran ajánlom, legyen az fiatal vagy régebb óta fiatal. :D





9. Héphaisztosz, egy piromán karakter:


Laurell K. Hamilton: Égő áldozatok című könyvében Anita Blake ezúttal egy piromágussal (is) szembe kerül. Nem mintha nem volna sok más gondja is... :D






10. Hermész, egy könyvsorozat, amiben sokat utaznak/vándorolnak:




Ebben a sorozatban a szereplők mindig mennek megállás nélkül. Egyszer ide utaznak, aztán oda. A létező össze járművet felhasználva...autó, repülő, helikopter, hómobil, vámpír... :D Talán ez is hozzájárul ahhoz, hogy ennyire fantaszmagórikusultramegakirály sorozat :DD




11. Aphrodité, egy csokirajongó karakter:



Tara Sivec: Csábítások és csemegék egy igazi csokiban fürdő könyv, amiben édesebbnél édesebb jelenetek vannak, nyakon öntve egy nagy adag karamell szósszal. Ebben a könyvben sem humorból sem csokiból nincsen hiány. ;) 




12. Athéné, egy stréber karakter:


Csak jelent valamit, hogy az első stréber aki eszembe jut Leiner Laure által megalkotott Renáta. :D A Szent Johanna gimi első része a Kezdet egy meghatározó könyv volt az életemben, aminek az újra olvas már nagyon érik. 





13. Dionüszosz, egy részeges karakter:



Már-már feladtam a keresést, mikor megtaláltam. :D Kresley Cole: Vámpíréhség című könyvében bukkan fel először Bowen, aki egy kicsit túl tolja a wisky vedelést, de csak addig még meg nem találja a gyógyírt a problémájára.





Köszönöm szépen, hogy végig olvastad. :) Most nem szeretnék kihívni senkit mindenki csinálja meg aki szeretné. Ha kitöltöd jelölj meg, szívesen elolvasnám a Te válaszaidat is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése