2020. május 7., csütörtök

Book Tag #4 - Magánkönyvtáram

Ezuttal egy a magánkönyvtárammal kapcsolatos BookTaget hoztom nektek, amire @kikki hívott ki, amit innen is köszönök. :)


1. A legrégebbi könyv a gyűjteményedben


Az első könyvemet az első karácsonyomra kaptam a nagyszüleimtől, ami a Tündérmesék volt. <3















2. A legújabb könyv a gyűjteményedben


Ide három könyvet mondanék, ugyanis most jött meg nem rég egy Lírás rendelésem. Agatha Christietől a Gyilkosság az Orient expresszen és az Öt kismalac, Laurell K. Hamiltontól A Harlekint rendeltem. Az A.C. könyvek gyönyörűek *-* Eddig fel sem tűnt, hogy az összes könyv borítója kék színű. :O




















3. Egy olcsó könyv a gyűjteményedben


Talán a múlt havi Alexandrás rendelésemből a Holston és a Titkolni bolondulásig, ezeknek darabja 200Ft volt. :D





















4. Egy drága könyv a gyűjteményedben


Ezt úgy nézem, hogy amit legdrágábban szereztem be, eredeti áron 3899Ft-ért. Ez a könyv Vi Keelandtől az Egomániás. Ez volt az első könyvem az írónőtől és nagyon tetszett. <3















5. Egy könyv, aminek férfi a főszereplője


Több ilyen könyvem is van, de az egyik kedvencem ezek közül Rick Riordontól A villámtolvaj. <3
















6. Egy könyv, aminek nő a főszereplője


Ebből is több könyvem van, de az egyik kedvenc sorozatom első részét hozom most, ami J. L. Armentrouttól az Obszidián. *.*
















7. Egy könyv, amit gyorsan befejeztél


A legutóbbi ilyen könyv Bärbel Oftringtól volt a Dinoszauruszok, amit körülbelül fél óra alatt olvastam el, igaz a könyv csak 130 oldalas volt és vannak benne képek. Imádom a dinokat <3














8. Egy könyv, amit sokáig olvastál


A legutóbbi ilyen könyv Friedrich Schillertől az Ármány ​és szerelem volt, amit egy hétig olvastam, pedig nem volt rossz, csak nem volt hozzá hangulatom.















9. Egy könyv, aminek pocsék a borítója


Első körben alig találtam ilyen könyvet a magánkönyvtáram, de mikor rábukkantam, akkor ébredtem csak rá, hogy milyen borzalmas borítója van a Jeaniene Frost: Félúton ​a sírhoz című könyvnek.












10. Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója


Több könyvem is van, aminek szerintem gyönyörű borítója van, de íme a Top3 :)















11. Egy magyar könyv


Elég sok magyar könyvem van, de azok közül, amiket már olvastam ez az egyik kedvencem: Csukás István: Nyár a szigeten <3














12. Egy nemzetközi könyv


Ebből a kategóriából is jó sok könyvem van, de íme az egyik kedvencem: Cassandra Clare: Csontváros *-*













13. Egy vékony könyv


Megint csak ilyenből is sok van, de íme egy Vivien Holloway: Mesterkulcs című könyve (78 oldal), amit már nagyon régóta el szeretnék olvasni <3.















14. Egy vastag könyv

0
A legvastagabb könyvem Jacqueline CareyKushiel ​dárdája, ami 966 oldalas :D












15. Egy irodalmi mű (Fiction)


A legutoljára beszerzett ilyen könyvem egyike: Colleen Houck - A tigris átka. Még nem olvastam, de nagyon kíváncsi vagyok rá. :)













16. Egy nem irodalmi mű (Non-fiction)


Nem sok ilyen könyvem van, de az egyik ilyen Charles Dickens: Copperfield Dávid című alkotása.













17. Egy nagyon nagyon romantikus könyv


Ebből a műfajból jó sok könyvem van, mert a kedvenc kategóriám <3 Az egyik kedvencem Elle Kennedy: Az üzlet című könyv. 














18. Egy izgalmas akció, vagy krimi


Csak annyit tudok hozzá fűzni ehhez a könyvhöz, hogy imádom. <3 Laurell K. Hamilton: Bűnös vágyak című könyvét már számtalanszor olvastam már és még mindig nagyon szeretem <3














19. Egy könyv, ami megnevetettet

Szerintem ez az a könyv, amin a legtöbbet nevettem. :D Tara Sivec: Csábítások és csemegék című könyve egy igazi vicces romantikus könyv. 














20. Egy könyv, amin sírtál


Nem sok ilyen könyv, de az egyik ilyen Jessica ParkFlat-Out ​Love – Szeretni bolondulásig című könyve.















Köszönöm, hogy végig olvastad :) Most nem hívok ki senkit, mindenki csinálja meg, akinek van kedve. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése