2020. július 1., szerda

Júniusi Bookhaul

Sziasztok! :)
Az utóbbi hónapokban nem szereztem be új könyvet, viszont júniusban nem tudtam ellenállni. 

Elsőként felfedeztem, hogy a Tescoban 1000Ft-os akció van. Több boltot bejárva sikerült begyűjtenem a következő könyveket. 

Nem kevés válogatás után kerültek be ezek a könyvek a kosaramba. Elizabeth Richards: Szárnyak című könyve volt ez egyetlen olyan darab, mellyel kapcsolatban biztos voltam, hogy bekerül a kosaramba. A sorozat többi része már a polcomon volt, így legalább teljesen el tudom majd olvasni hamarosan. 
 
Szaszkó Gabriella: Kora február című könyve volt amin csak  rövid ideig gondolkodtam, mivel eléggé régóta szeretnék már olvasni az írónőtől és kimondottan erre a könyvére vagyok a legkíváncsibb.

A maradék három könyvben a borító fogott meg. 
Jennifer Donnelly: Stepsister - Egy sötét mese borítója valami varázslatos és remélem, hogy a tartalom is pont ilyen bűbájos lesz. 

Amy Kathleen Ryan: Ragyogás című könyve pedig igazán ragyogó. A leírás alapján nagyon passzol a történethez a borító és ez a csillogó lilás szín...Engem teljesen elvarázsolt. *-*

Hannah Capin: Halott királynők klubja volt az a könyv, amire a legkíváncsibb voltam. Tetszett a fülszöveg és a borító is. Kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni a történetből. :)




A másik júniusi beszerzésem egy molyos csere volt. Egy nagyon kedves lánnyal cseréltem, erre a három szépségre *-* J. R Ward: Síron túli szerető és Megsebzett szerető könyveknek különösen örülök, mert a nyár folyamán tervezek egy nagy FTT újra olvasást, valamint elolvasni a még kimaradt részeket. 

Hasonló szempontok miatt örülök Kresley Cole: A démonkirály csókja című könyvnek is. Mondanom sem kell, hogy imádom a sorozatot és nagyon elszomorodtam, mikor azt a hírt olvastam, hogy elkaszálják a sorozatot

Nem sok könyvvel gyarapodott a könyvtáram júniusban, de minden egyes darabjának nagyon örülök. ^^ Remélem, hogy mindenkinek sikerült lecsapnia egy-két akcióra és nagyszerűbbnél nagyszerűbb könyvekkel bővíteni a magánkönyvtárát. 

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet, remélem még látlak erre. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése